Înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de masterat
SESIUNEA IUNIE-IULIE 2020

            Absolvenții care au obținut calificativul ”admis pentru susținere” ca urmare a verificării antiplagiat a disertațiilor sunt rugați să citească Regulamentul privind organizarea si desfasurarea online a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licenta si masterat (denumit, în continuare, Regulament). În acest context, se vor parcurge următorii pași pentru înscrierea online în vederea susținerii examenului de finalizare a studiilor de masterat în sesiunea iunie-iulie 2020:

Pasul 1:

  • transmiterea disertației către secretariatul departamentului din care face parte conducătorul științific.

Candidații trebuie să țină cont riguros de următoarele informații:

  • disertația va fi transmisă sub forma unui singur fișier de tip ”.pdf” (care va cuprinde toate părțile lucrării). Candidații se vor asigura că lucrarea de finalizare trimisă:
    • se poate deschide;
    • este completă;
    • este aceeași cu cea pe care au încărcat-o pentru verificarea antiplagiat;
    • este salvată sub denumirea: ”Nume_Prenume1_Prenume2_Denumire Masterat”;
    • este atașată unui mesaj electronic care va următorul subiect: ”Nume_Prenume1_Prenume2_Denumire Masterat”.
  • adresele de email ale departamentelor din care fac parte conducătorii științifici sunt:

Denumirea Departamentului/Adresă de email

  • perioada prevăzută în Regulament pentru transmiterea fișierului care conține lucrarea este 25-26 iunie 2020 (pentru 26 iunie 2020 sunt acceptate numai documentele transmise până la ora 12:00). Pentru eliminarea riscurilor tehnice ale aglomerării la limita termenului prevăzut, rugăm insistent candidații să transmită lucrările până cel tărziu la sfârșitul zilei de 25 iunie 2020.

După confimarea de primire a lucrării din partea secretariatul departamentului, care va fi transmisă ca ”Reply” prin email, candidații vor trece la următorul pas pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de masterat.

Pasul 2:

  • transmiterea documentelor de înscriere pentru examenul de finalizare a studiilor la secretariatul Facultății de Management.

Candidații trebuie să țină cont riguros de următoarele informații:

  • documentele ce trebuie transmise electronic, în funcție de condițiile de absolvire a studiilor, sunt:
    • pentru absolvenții promoției curente (2020):
      1. cererea de înscriere la examenul de finalizare a studiilor de masterat (formular aici);
      2. declarația privind protecția datelor cu caracter personal (formular aici);
      3. declarație pe propria raspundere privind autenticitatea documentelor transmise prin email (formular aici);
      4. acordul coordonatorului științific privind înscrierea la examenul de finalizare a studiilor (formular aici);
      5. pentru absolvenții anului II suplimentar în 2020, dovada plății taxei de înscriere pentru susținerea examenului de disertație.
    • pentru absolvenții promoțiilor anterioare anului 2020:
      1. cererea de înscriere la examenul de finalizare a studiilor de masterat (formular aici);
      2. declarația privind protecția datelor cu caracter personal (formular aici);
      3. declarație pe propria raspundere privind autenticitatea documentelor transmise prin email (formular aici);
      4. dovada plății taxei de înscriere pentru susținerea examenului de disertație;
      5. acordul coordonatorului științific privind înscrierea la examenul de finalizare a studiilor (formular aici);
      6. diploma de bacalaureat (sau echivalentă) și a foii matricole (sau echivalenta acesteia);
      7. diploma de licenţă (sau echivalentă) și foaia matricolă/ suplimentul la diplomă;
      8. certificatul de naștere;
    • adresa de email la care se vor transmite documentele este secretariat@man.ase.ro;
    • perioada prevăzută în Regulament pentru transmiterea documentelor de înscriere este 25-26 iunie 2020 (pentru 26 iunie 2020 sunt acceptate numai documentele transmise până la ora 12:00). Pentru eliminarea riscurilor tehnice ale aglomerării la limita termenului prevăzut, rugăm insistent candidații să transmită documentele de înscriere cât mai curând posibil, după confirmarea primirii lucrării de către secretariatul departamentului.
    • mesajul de email care conține documentele de înscriere trebuie să respecte următoarele reguli:
      • toate documentele vor fi atașate unui singur mesaj electronic;
      • cererea de înscriere și declarația privind protecția datelor cu caracter personal (precum și declarație pe propria răspundere privind autenticitatea documentelor trimise pe e-mail, în cazul absolvenților din promoțiile anterioare anului 2020) trebuie completate cu toate datele absolventului, datate și semnate;
      • toate documentele trebuie scanate în format ”pdf” sau ”jpeg/jpg”;
      • candidații trebuie să se asigure că toate documentele transmise sunt complete, respectă formatul cerut și se pot deschide;
      • subiectul mesajului de email este: ”Nume_Prenume1_Prenume2_Denumire Masterat”.
    • reamintim faptul că dosarele incomplete nu sunt acceptate pentru înscriere.

Pasul 3:

  • urmărirea informațiilor cu privire la înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de masterat și programarea susținerii online a disertațiilor.

Candidații trebuie să țină cont de următoarele informații:

  • confirmarea primirii documentelor, a verificării acestora și a înscrierii la examenul de disertație va fi transmisă de către secretariat prin intermediul emailului, până cel mai tîrziu în ultima zi de înscriere;
  • susținerea online a disertațiilor va avea loc în perioada 1-3 iulie 2020;
  • este necesar ca persoanele care depun dosarele de înscriere la examenul de finalizare a studiilor de masterat să urmărească permanent mijloacele specifice de informare (pagina de web ase.ro, pagina de web www.management.ase.ro, adresele instituționale de email).