decanat@man.ase.ro

+4 021 319.19.00/+4 021 319.19.01 – Int: 120/230

Sigla management ase

ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI

FACULTATEA MANAGEMENT

arhiva avizier digital

Tablete gratuite pentru toti studentii ASE, beneficiari de burse sociale si burse sociale ocazionale

Prin intermediul proiectului “Imbunatatirea continutului digital si a infrastructurii TIC pentru studentii ASE, beneficiari de burse sociale si burse sociale ocazionale” ID MYSMIS 150049, aveti oportunitatea de a beneficia de o tableta cu folosinta gratuita impreuna cu o cartela SIM 4G. Detalii…

A 15-a EDIȚIE A CONFERINȚEI INTERNAȚIONALE DE MANAGEMENT – MANAGEMENTUL OAMENILOR ȘI ORGANIZAȚIILOR ÎNTR-O CRIZĂ GLOBALĂ, 4–5 Noiembrie 2021, București

Ne face plăcere să vă invităm să participați la cea de-a 15-a Conferință internațională de management „Managementul oamenilor și organizațiilor într-o criză globală”, 4-5 noiembrie 2021, organizată de Facultatea de Management din cadrul Universității de Studii Economice din București în parteneriat cu Management Academic Society din România (SAMRO). Detalii…

Caravana Erasmus – Mobilități pentru vacanța de vară 2021

Biroul Erasmus+, din cadrul Direcției Relații Internaționale, ASE, organizează în data de 25 Martie 2021, începând cu orele 13:00 un eveniment de promovare online (pe platforma ZOOM) a mobilităților ERASMUS+ de tip internship/traineeship.
Tematica prezentarii si principalele obiective sunt:

A. Popularizarea unor oportunități/parteneri deinternship:

  • University of Varna (stațiuni estivale in Bulgaria);
  • Algoos (cu oportunități de internship in mai multe state UE);
  • AIESEC (Turcia, Grecia, Cipru, Italia si alte state UE).

B. Prezentarea unor detalii despre modalitatea de aplicare si criteriile de eligibilitate, elaborarea dosarului de candidatură, grantul Erasmus si alte aspecte administrative. 
Pentru cei interesati, datele de logare la sesiunea ZOOM le puteti solicita la adresa de email erasmus@ase.ro. Detalii…

Erasmus+

Biroul Erasmus+, din cadrul Direcției Relații Internaționale, ASE, organizează în luna decembrie 2020 sesiuni de informare privind Programul de mobilități Erasmus+ pentru anul universitar 2021 -2022. Detalii…

Premiile competiției de proiecte studențești “Managementul în era digitală”

Premiile competiției de proiecte studențești “Managementul în era digitală” au fost acordate! Informațiile privind premiile  de la cele două secțiuni (licență și master) se regăsesc în documentul atașat. Click aici…

Competiția de proiecte studențești “Managementul în era digitală”

Facultatea de Management organizează competiția de proiecte studențești “Managementul în era digitală”, cu două secțiuni (pentru masterat și licență). Informații privind elaborarea proiectelor și participarea la competiție se găsesc în documentul ce însoțește acest mesaj. Cele mai bune proiecte vor fi premiate! Detalii…

Înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de licență și masterat

  • Înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de licenta sesiunea iulie 2021. Click aici…
  • Înscrierea la examenul de finalizare a studiilor de masterat sesiunea iunie-iulie 2021. Click aici…

Informații tabere studențești 2020- 2021

  • Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără în cadrul Programului Național “Tabere Studențești” – 2021. Click aici…

Competiția de proiecte studențești “Managementul în era digitală”, ediția a II-a, noiembrie – decembrie 2021

Facultatea de Management organizează competiția de proiecte studențești “Managementul în era digitală”, cu două secțiuni pentru masterat și licență. Informații privind elaborarea proiectelor și participarea la competiție se găsesc în documentul ce însoțește acest mesaj. Cele mai bune proiecte vor fi premiate! Detalii…

Lansarea proiectului “Practică inteligent dezvoltarea ta” – PRIDE-U” POCU/626/6/13/133138,

Facultatea Management anunta lansarea proiectului “Practică inteligent dezvoltarea ta” – PRIDE-U” POCU/626/6/13/133138,.
Detalii…

Deloitte – Programe și oportunități pentru studenți

Suntem în căutare de 70 de studenți în an terminal sau masteranzi care vor forma noua noastră generație de auditori juniori si vor incepe la 1 Septembrie. Ne-am bucura daca ne-ati ajuta cu diseminarea acestei oportunități în rândul studenților de la Facultatea de Management.
Studenții pot aplica atât la evenimentul nostru online, Audit Student Experience pentru a afla ce înseamnă o carieră in Audit, cat si direct la job-ul nostru de Auditor Junior:

  • Audit Student Experience – 28 Aprilie – Register here
  • Junior Auditor – start date: 1 septembrie – Apply here

Dacă aveți orice fel de întrebări, vă rog să nu ezitați să ne contactați.

Sesiunea științifică studențească 8-9 aprilie 2021

Stimați studenți,

În contextul în care sesiunea tradițională anuală studențească de comunicări științifice se apropie cu pași repezi (se va desfășura în perioada 8-9 aprilie 2021 în format exclusiv online), vă rugam să luați legătura cu cadrele didactice coordonatoare ca să vă puteți înscrie până pe 22 martie 2021. Lucrările prezentate vor respecta cerințele din documentul atașat acestui anunț. Click aici

Lansarea proiectului ROSE AG 378

Facultatea Management anunta lansarea proiectului ROSE AG 378 cu titlul: “Performanta si continuitate pentru cariera de manager – MANPro II”.
Detalii…

Competiția de proiecte studențești “Managementul în era digitală”, ediția a III-a, noiembrie – decembrie 2022

În contextul competiției de proiecte “Digitalizarea în ASE”, Facultatea de Management organizează competiția de proiecte studențești “Managementul în era digitală”, cu două secțiuni pentru masterat și licență. Informații privind elaborarea proiectelor și participarea la competiție se găsesc în documentul ce însoțește acest mesaj. Cele mai bune proiecte vor fi premiate! Detalii…

Workshop Environmental Management & Environmental Education. Results, Policies, Synergies, and Good Practices”

În cadrul conferinței 16th International Management Conference care s-a desfășurat pe 4  noiembrie 2022, la sala Robert Schuman, workshopul Environmental Management & Environmental Education. Results, Policies, Synergies, and Good Practices”. Workshopul este un eveniment de diseminare a informațiilor, rezultatelor  și experienței acumulate în proiectul de cooperare internațională 19-COP – 0038 Environmental Education – OERs for Rural Citizens (EnvEdu – OERs), realizat de un parteneriat format din trei universități românești (Universitatea Transilvania din Brașov, Academia de Studii Economice din București , Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași) și o universitate din Islanda (Reykjavik University). Foto eveniment

Tabere Studențești – 2022

Studenții Facultății de Management care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2022 trebuie să completeze cererea-tip și să o transmită la cereretabere@gmail.com  sau să o depună la secretariatul facultății, în perioada 5 – 10 iulie 2022 (pe 10 iulie, până la 16:00). Detalii…
Studenții care au depus cerere pentru ocuparea unui loc în cadrul programului național “Tabere Studențești” în anul 2022. Detalii…

Oferta de mobilităţi ERASMUS+  pentru anul universitar 2022/2023, semestrul II sesiunea iunie-iulie 2022

Va informam ca in perioada 6-17 iunie vor avea loc inscrierile pentru sesiunea a II-a de selectie in cadrul programului de mobilitati de studii Erasmus+, pe platforma erasmus.ase.ro.
Pot aplica si studentii care au restante la momentul inscrierii, cu conditia sa fie integralisti la finalul sesiunilor de reexaminare din acest an universitar.

Mai multe detalii le puteti solicita la adresa de email erasmus@ase.ro. Mai multe detalii…

Bursele FULBRIGHT STUDENT 2023-2024

Comisia Fulbright Romano-Americana a deschis competitia de burse “Fulbright Student” pentru studii de masterat sau pentru cercetare la universitati din Statele Unite ale Americii, in orice disciplina (cu exceptia disciplinelor clinice), in anul academic 2023-2024. Candidaturile pentru competitia in curs pot fi depuse online pana la 9 mai 2022 (https://fulbright.ro/competition/2023-2024-fulbright-student-award/). Bursa “Fulbright Student” se adreseaza studentilor in an final de studii de licenta, absolventilor si doctoranzilor romani. Detalii…

Startup Ingenium – Start-up-uri studenţeşti de succes

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București (ASE) implementează în perioada ianuarie 2022 – decembrie 2023 proiectul Startup Ingenium, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Cod My SMIS – 141114, proiect cu o valoare totală de 9.681.623,31 lei (din care 9.661.301 lei finanțare nerambursabilă). Detalii…

Contact

  • Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea Management
    Strada Căderea Bastiliei, Nr. 2 – 10, Sectorul 1, Bucuresti, cod 010374
  • Telefon: +4 021 319.19.00 / +4 021 319.19.01 – Int: 120 / 230
  • Fax:  +40 (0)21 319.18.99
  • E-mail: secretariat@man.ase.ro

Program secretariat

  • LUNI -1100-1300
  • MARTI -1100-1300;1600-1800
  • MIERCURI -1100-1300
  • JOI -1100-1300;1600-1800
  • VINERI – nu se lucrează cu publicul

Telefon: 021 319.19.00 / 021 319.19.01 – Int: 230 / 529

Secretar sef: 021 319.19.00 / 021 319.19.01 – Int: 120