decanat@man.ase.ro

+4 021 319.19.00/+4 021 319.19.01 – Int: 120/230

Sigla management ase

ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI

FACULTATEA MANAGEMENT

avizier digital

International Knowledge Fair ASE 2024

Marți, 12 noiembrie 2024, de la ora 10:30 se va desfășura, în cadrul International Knowledge Fair ASE 2024, o sesiune de informare privind programul de mobilități studențești Erasmus+.

Coordonatele Zoom de acces la info session sunt:
Join Zoom Meeting

https://ase.zoom.us/j/84162204069?pwd=U3c1NTVFdDdURXJmWUtiOCt2cXFQUT09

Meeting ID: 841 6220 4069
Passcode: 174469

Comisia de selecție a beneficiarilor de tabere de la nivelul Facultății de Management

PROCES VERBAL – de selecție cu studenții ce vor beneficia de locuri în Programul Național “Tabere studențești” în anul 2023

Comisia de selecție a beneficiarilor de tabere de la nivelul Facultății de Management este formată din: conf. univ. dr. Răzvan-Andrei Corboș – prodecan, Gina Gabriela Cordaș – secretar-șef facultate, Ana-Daria Marin, student. În conformitate cu prevederile art. 17 din Metodologia privind organizarea taberelor studențești, Comisia de selecție se va întruni marți, 20 iunie 2023, la ora 11:00, la sala 0020. Lista cereri tabere

Erasmus+ for studies – inscrieri până vineri 16 iunie 2023

Înscrierea pentru o mobilitate Erasmus+ în anul academic 2023-2024, semestrul II este valabilă până vineri, 16 iunie 2023 ora 23:59, exclusiv online pe platforma www.erasmus.ase.ro cu adresa instituțională de student (@stud.ase.ro). Vă invităm să consultați oferta de mobilități și secțiunea dedicată Erasmus+ for studies, de pe website-ul nostru: https://international.ase.ro/21/index.php/erasmus-for-studies/ unde găsiți componența dosarului de înscriere, criteriile de selecție, subiectele testului lingvistic din anii anteriori, rezultatele selecțiilor anterioare, testimoniale de la studenți și multe altele.
Oferta mobilitati; Calendarul selectiei pentru mobilitati

Conferință Internațională de Management „ Management beyond Crisis: Rethinking Business Performance ”, 2 – 3 noiembrie 2023

Avem plăcerea să vă invităm să participați la cea  de-a 17 -a  Conferință Internațională de Management „Management beyond Crisis: Rethinking Business Performance”, 2 – 3 noiembrie 2023  organizată de Facultatea de Management din cadrul Universității de Studii Economice București. Detalii… 

Tabere studențești 2023

Studenții Facultății de Management care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Național „Tabere Studențești” 2023 trebuie să completeze cererea-tip și să o depună la secretariatul facultății sau să o transmită la cereretabere@gmail.com, în perioada 24 mai – 14 iunie 2023 (până la ora 16:00).

Conform art. 4 al Metodologiei privind organizarea taberelor studențești, beneficiarii de locuri gratuite în taberele studențești ce se vor desfășura în perioada vacanței de vară 2023 sunt studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, din ciclurile licență, masterat și doctorat, integraliști (care au promovat toate disciplinele de studiu din anul universitar 2021/2022 respectiv, pentru studenții din anul I, care au promovat toate disciplinele de studiu din semestrul I al anului universitar curent 2022/2023), în vârstă de până la 35 de ani. În cazul studenților reprezentând cazuri sociale, ierarhizarea se va face pe baza criteriilor sociale, neaplicându-se criteriul student-integralist.

Orice întrebare, nelămurire, problemă legată de repartizarea locurilor de tabără poate fi transmisă la adresa – cereretabere@gmail.com.

ROMANIA START-UP REVOLUTION

Marți, 9 mai 2023, Aula Magna a Academiei de Studii Economice din București a găzduit cel de-al treilea eveniment din cadrul ”ROMANIA START-UP REVOLUTION”. Facultatea de Management a fost partenerul Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) în organizarea acestei conferințe. Detalii…

Biroul Erasmus+ mobilități de studiu/internship finanțată prin fonduri U.E.

Dragi studenți,

Fie restanțieri sau integraliști, fie studenți în ultimul an sau grupuri de prieteni din ASE din oricare an, toți puteți beneficia de unul din cele mai mari avantaje ale studenției: programul Erasmus+. Biroul Erasmus+ vă invită să descoperiți care sunt beneficiile și drepturile unui student ASE în ceea ce privește o mobilitate de studiu sau internship finanțată prin fonduri U.E. Detalii… 

Biroul Erasmus+

Biroul Erasmus+ vă invită să descoperiți care sunt beneficiile și drepturile unui student ASE în ceea ce privește o mobilitate de internship finanțat prin fonduri U.E. Detalii…

Mobilitati Erasmus+

Stimati stidenti,

În data de 14 Februarie Biroul Erasmus+ va realiza o ultima sesiune online de promovare a mobilităților Erasmus+ de studii pentru anul academic 2023/2024. Se va răspunde tuturor întrebărilor punctuale si se va arăta cum funcționează platforma de înscrieri: https://erasmus.ase.ro/
Va reamintim ca înscrierile se fac în perioada 06-17 februarie 2023
Eveniment: Letters from Erasmus+ Online Info Session
Data: 14 Februarie 2023
Ora: 11:00
Online:
Meeting ID: 681 379 2868
Pentru parola de acces la eveniment va rugam sa va adresati biroului Erasmus (erasmus@ase.ro).

Contact

  • Academia de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea Management
    Strada Căderea Bastiliei, Nr. 2 – 10, Sectorul 1, Bucuresti, cod 010374
  • Telefon: +4 021 319.19.00 / +4 021 319.19.01 – Int: 120 / 230
  • Fax:  +40 (0)21 319.18.99
  • E-mail: secretariat@man.ase.ro

Program secretariat

  • LUNI -1100-1300
  • MARTI -1100-1300;1600-1800
  • MIERCURI -1100-1300
  • JOI -1100-1300;1600-1800
  • VINERI – nu se lucrează cu publicul

Telefon: 021 319.19.00 / 021 319.19.01 – Int: 230 / 529

Secretar sef: 021 319.19.00 / 021 319.19.01 – Int: 120